Home / Chestii misto gasite pe net / 2 campanii care imi plac

2 campanii care imi plac

Prima e super-campania Heineken “Dropped”, ajunsa la a treilea episod. In prima parte personajul principal a fost Rikar, un chelner spaniol abandonat in mijlocul Alaskai avand cu el doar un frac si bilete de avion, in al doilea episod e Stavros, un profesor de yoga si dansator din Grecia, care plonjeaza in mijlocul Cambodgiei legat la ochi, intr-o imensa barca galbena, in forma de rata. In al treilea episod e William, asistentul unui fotograf din Brooklyn, New York, cand ajunge legat la ochi in Maroc si se regaseste in fata unei mari provocari: un cub de gheata de aproximativ 900 de kg pe care trebuie sa il transporte prin desert.

Pana acum, grecul Stavor Kottas mi s-a parut cel mai amuzato-simpatic de pana acum. Probabil l-a ajutat si rata …

Episoadele se gasesc pe pagina  Youtube a HeinekenDropped, frumos personalizata cu harta, statistici si informatii despre participanti.

Probabil ca in al patrulea il vom vedea pe Bogdan Dascalescu (zis si “ihearlights/luminita” sau “unul din aia care au plecat cu pluta” sau “ala care a facut autostopul pana la Aurora Boreala”), castigatorul campaniei “Legendary Travellers Wanted”, care a fost luat pe sus cu avionul, trimis nu-se-stie-inca-unde si retrimis acasa, in toate bucatile originale. Sper ca Bogdan sa nu ne tina prea mult pe uscat si sa ne spuna in curand pe unde a fost “dropped”, ce i s-a intamplat, ce a trebuit sa faca si cum a supravietuit.

Eu abia astept sa aflu care a fost provocarea lui, mai ales ca mi s-a parut ca a fost omul perfect pentru genul asta de nebunie. In plus, se pricepe la povestit tot felul de intamplari prin care a trecut si se vede clar cum ii stralucesc luminitele din ochi atunci cand vorbeste despre calatorii si experientele de pe drumuri.

Oarecum in continuarea campaniei la nivel local, in urma campaniei excluvive pentru bloggeri “Calatori legendari in social media“, Dragos Schiopu (zis si Haotik) a castigat un antrenament spatial. Ramane se vedem ce presupune un asemenea antrenament spatial, mai ales ca sunt oarecum reticent fata de ispravile aventuro-haotice trecute si viitoare.

A doua campanie e #varaincap de la Pepsi, care presupune ca o trupa de cate 3 oameni trebuie sa incerce sa supravietuiasca cateva zile fara bani cash sau carduri, doar cu un portbagaj plin de doxe Pepsi, cu care pot negocia schimburi de genul Pepsi contra cazare sau mancare.

3 echipe de bloggeri au fost deja saptamana trecuta cate un week-end in vama veche sau la munte, acum e randul altor trei echipe de castigatori ai aplicatiei de pe Facebook sa reziste doar cu Pepsi si negociere, de data asta, timp de o saptamana intreaga.

Preferatii mei sunt cei 3 din echipa PepsinoGen, mai ales ca ii stiu de anul trecut de la Ideo Ideis, ca parte a trupei de teatru “Brainstorming”.  Ei au inceput deja sa puna video-uri pe net cu “afacerile lor”, reusind sa faca rost de un pepene contra unui bax de Pepsi. Sunt curios ce vor mai face pe mai departe.

Ahh, ce posibilitati de caterinca, ce nebunii de propuneri de troc, cata libertate in a face traznai cu baxurile de Pepsi sau haz de necaz sunt in campaniile astea…

Citeste si asta

Azi imi place: Ramsay Bolton canta bine

Reiau seria de articole cu cate o chestie de care pot sa spun negru pe …

Comentezi ?