Home / Evenimente / Ce as schimba la “noaptea agentiilor”

Ce as schimba la “noaptea agentiilor”

logo noaptea agentiilorInitial, as fi vrut sa numesc articolul “de ce as inchide noaptea agentiilor” sau “ce nu imi place la noaptea agentiilor”, dar anul asta mi-am propus sa fiu ceva mai constructiv atunci cand nu-mi place am ceva de comentat.

Azi discutam despre noaptea agentiilor, cel mai mare eveniment de over-time din industria de advertising/comunicare si evenimentul care a adunat mai multi hipsteri decat la lansarea librariei Carturesti din Centrul Vechi. Sau, dupa cum e cunoscuta printre pustani, noaptea aia in care poti sa bei gratis si te plimbi pe la agentiile care n-au foarte multa treaba a doua zi.

O lista de idei, sugestii sau aberatii, in functie de cat de des porti conversi sau cravata.

As inchide toata distractia la ora 12. Din doua motive:  pentru ca oamenii din agentie mai au nevoie si de somn, pentru a reveni vineri dimineata la job si  pentru ca 4 ore sunt destule pentru orice show off de agentie. Ca sa fiu sigur, as incepe sa ascund bautura inca de la 11 30, in cazurile ciudate in care ar mai ramane ceva nebaut de termitele vizitatoare.

Ora 12, s-a terminat bautura, hipsterii isi pierd brusc interesul pentru advertising si comunicare, asa ca se duc sa-si piarda Energiea in inghesuiala si fum de tigara #noapteaagentiilor

Posted by Auras Mihai Geambasu on Thursday, April 2, 2015

Minicursuri sau prezentari de tipul “uite la ce suntem noi buni”. Ce clientii avem, ce am facut pentru ei, ce stim sa facem, ce traznai am fi vrut sa facem daca aveam buget, ce nebunii s-au facut in afara, cu tot cu comentarii si discutii pe subiectele prezentate. Daca tot vii pana la sediu unei agentii, macar sa inveti ceva, degeaba vii bou si sa te intorci beat.

Tur de agentie, cu prezentarea fiecarui post, fiecarei directii de dezvoltare, despre provocarile unei agentii mici sau medii, cu parti bune si parti rele, ca viata in agentie nu e intotdeauna roz si instaglam.

Mini-teste de creativitate, atentie, logica sau briefuri fulger de rezolvat pt curajosi, cu posibilitate de premii pentru cei care raspund corect sau indeajuns de creativ.

Ecusoane la angajati. Sa stie oricine cu cine poate sa vorbeasca si despre ce anume, ca poate sunt tineri curiosi care vor sa iasa din bisericuta gasca cu care au venit si vor afle ce face un account manager sau cu ce se ocupa un creative director.

As semnaliza mai bine locatiile. Aici dau exemplu Talentivity (un fel de agentie a PR-ilor care au fost dati afara de la PRO TV, nu s-au angajat la Antene, iar acum se ocupa de foste si actuale inca vedete la PRO TV si Acasa, printre care Radu “carisma cat matreata unui chelios” Valcan si Laura “sunt o diva blonda” Cosoi si Iulia “Moga-Sandokan” Vantur), care, pe langa sediul aflat intr-o vila neiluminata, nici macar nu aveau numar la poarta sau vreun A4 lipit pe poarta, sa stie lumea ca acolo e sediul lor. Noroc cu urma lasata de hipsterii care ieseau si Google Maps.

Loc de lasat CV-uri pt posturi vacante, intership-uri sau pentru joburi viitoare. Daca tot ai venit sa vezi sediul agentiei, poate vrei sa si lucrezi acolo, nu doar sa bei berea/sucul/energizantul clientilor si sa-ti faci selfie la panoul branduit.

Locuri de relaxare sau acces la zona de distractie (aici am auzit ca a fost coada la scaunul de masaj de la 2Parale), eventual un mini turneu de badminton, ping-pong sau fotbal de masa.

Intrare limitata pe baza de locuri disponibile sau, si mai rau, pe baza de intrebari de creativitate si/sau cultura generala. Asa se evita aglomeratia de la majoritatea agentiilor, imbulzeala de la bar si se rezolva filtrarea hipsterilor pomanagii. In plus, cine trece de bodyguarzi chiar are motiv sa se laude pe Facebook, Instagram si foursquare, face parte din gasca exclusivista care si-a platit berea cu teorema lui Pitagora sau cei 4 P din mixul de marketing.

Citeste si asta

Replici de intampinat popa cu Boboteaza

Inspirat de vizita recenta a unui barbos care vrea bani pe cativa stropi de apa …

2 comentarii

Comentezi ?